Wednesday, June 24, 2009

++ hari makan sedunia.......haiiisshhh ++

alkisahnyeee....


aku di umah...

setelah 3 hari aku bpose, hr ni aku miss laa 1hr..hehhee biase laa pose ganti laa katekn...so pe lagi aku rase hr ni hr makan2 sedunia aku....haiisshhh...pagi td aku sarap awal lak kul830 pg biasenye breakfast aku ni da merangkap mkn tgh ari laa kul 1..bknnye pe sebab aku nk kuar jmpe mber hr ni...pg ni mama watkn nasi lemak n sandwish..nyumm2..tbukak selera aku..tp cm biase laaa nc mmg aku xmakan so nasi lemak da ketepi..jd aku rembat laaa sandwish...2 p0n sepot0ng aje..tp roti beb da lame aku tggl roti2 ni...tp mama aku ckp " xpe kak 0h makan sekeping xgem0k pn " so aku amik ati mama mamam laa sandwish 2....

aku kuar ngn mber....

emm...hr ni aku kuar ngn mber skolah aku...setelah sekian lamenye aku xjmpe so cm mcm laaa kami borak....dlm d0k borak2 aku ckp kt mber aku yg aku nk mamam roti canai...so kami br2 dengan jayanye mcari kedai roti canai....dan akhirnye aku rembat laa roti tel0r 1 biji n mil0 panas...=) 2 aku punye paberet...abis aje mamam aku jejln laa teman mber aku cri tudung katenye nk p knduri kawin......settle aje cari tudung die aku leh benti nk bli kaya ball....waaaaa aku punyer paberet lg so aku bli laa 2 hengget 10 biji...share ngn mber aku...=) perut da rase s00h sgt...tp cm biase laaa rase nk mamam lg bef0re balik umah aku mamam lg kt restoren putri aku mamam r0jak cmpur n minum nescafe aiss....makkk oiiiiii xtau nk kate nape laaa nafsu makan aku tbuka...emm sbb pose 3 hari kot hahahahha.....abis aje makan aku mber aku anta aku blk umahh...so bubyeeee my pren....=)

petang di umah....

emm....petang di umah...adoyaiiii makan lg...abah belikn pisang goreng tuk minum petang n ma lak ngn rajinnye wat jemput2 katenye along mengidam nk mamam jejemput...s0 ma wat laa kang sian lakk baby...hehehe...aku p0n tumpang mkn same...emm...adussss aku da xtau nk cakap da rase malas nk wat keje..perut da buncit...hahahhaha....

2 laaa alkisahnye aku hr ni..hr 2 aku timbag berat aku 57....adoiyaiiiii..berat seyhhhh
emm ble lak nk turun blk jd 55 kil0 ni...argghhhhh tensen...

p/s: anda sume mesti paham kan...jawabnye aku kne start diet blk...n abiskn ganti pose dlu...emm agak2 laaa bape berat aku skrg ni.....????????=p

No comments:

Post a Comment