Wednesday, September 22, 2010

mencari m00d...

....hari ke 3 bekeje after cuti raye,malasnye yang amat..nape laa bulan ni cm susah sgt nk bgn pagi,xsenonoh bet0l aje aku rase..tp kena kuatkn diri sbb keje..adoiiii..."saya yg menurut perintah"..hahaha.esok ke maran..nk settlekn keje ckit ngn k ina....adoiiii m00d becuti masih de kah???haisshhh 2 sume da xperlu...emm pe yang aku rase aku nk wat ialah...hahahah..td0???oh..no..no...da lame rasenye aku xtd0 ptg..malas diajar nnti td0nye makin menjadi2...emm nk kurangkan makan???hahaha..0fk0s sejak balik jengka ni aku ke arah itu...emm kara0ke??adoii kat bandar pusat ni mane laaa ade...ni hobby tuk encek pammi tsyg aje...emmm tp aku rase nk mam kat 0ne station@temeloh..beshhh...nk mam bihun sup gakk pedas2..nk minum milo manis2....sume 2 akak nk....haisshhh b0sanyer tetibe sesorng dlm lab ni...ke 0pis plisss....

No comments:

Post a Comment