Tuesday, November 30, 2010

selesai sudaaa....





.....hari ni masuk hari kedua aku bekeje...adoiii mood tuk bekeje still xde lagi..batuk n sakit tekak lum ilang-ilang lagi...penatnyeee...terasa kesemputan itu..tp rasenye aku ni muda lagi..hehehe..emm tetibe terase rindu kat s0me0ne...terase nk jumpe...teringat kenangan dulu2...0ne day!!!!!...emm blog ni pun da lame aku x update...xsempat bz memanjang sebab suka menyibukan diri di kalangan org2 yang sedang sibuk...urmmm...selesai sudaaa majlis kawen kwani..penat weiiii gotong royong ni...adoiiii (hahaha cm aku lak org dapurnye)...pe2 pun congratz tuk kwani & abe mustakim (welkem 2 our famili)...mehhh lerr aku uploadkan pic2 kawen kwani kat blog ni...pic kawen aku lambat lagi...s0 upload yg org punya sudaaa...=)

No comments:

Post a Comment