Thursday, August 6, 2009

dan sebenarnya....

dan sebenarnya...

hehe..xde pape sebenarnye..entri aku ni c0z aku d0k tgh melayan lagu yuna kt lappy neh..s0 jd la entri tuk aku..tp sebenarnye aku baru aje pas tid0 kn si bb nia 2...budak kecik 2 da pandai nk td0 kne de kipas...adoiii ni sume salah aku..c0z aku selalu aje kasik die td0 dalam blik aku..siap bukak kipas lg...adoiii..kalau de aje kipas 2 amboiii bkn men lena lagi die tdo..dasyat2...isshhh2..xleh aje ni nnti leh kne asma..adoiii ter0k tol ko ros..(keinsafan diri melanda neh...hehehe)

dan sebenarnya.....waaaaaaaaaaa aku nk tgk muvee..cni xde panggung leh tgk.. ( ter0k t0l laa klate nehh..hehe) aku nk tgk cite G.I JOE...waaa cm bes aje..td k wani tepon aku cam biase laa aku neh pendengar setia crite2 die 2...emm aku pn gtau laa kt die sal muvee tbaru nehh..pehhh die ni siap ckp nk p tgk weekend neh...hampeh t0l laaa...aku yang excited die lakk leh p neng0knye...emm xpe..nnti2 aku d0wnload sudaaaa..(huhuhu tp ati ni nk tgk sgt cite 2 cam bes ajee...arghhh nape cni xde panggung..huhuhu..rossss sabauuuu...)

dan sebenarnye lagi...adoiii bln depan aku cam kne p kedah lagi...umah along..pose kt sne..huhu cm xbes aje..tp org yang paling epy ofkos laa inaa...c0z sume nk pose kt sne...arghhh taman perumahan along 2 sungguhhh memburingkan tahap gaban...adoiiiii..tp nasib baik arrr bb nia ni de xlaa buring sgt aku nnti...pehhh 2 3 hari nk raye br balik...adoiiii jd perantau blk ke ni???hikhikkk....

dan sebenarnyee....hahaha time ni along ajak aku as adiknye ni tuk sme2 menuntun sebuah crite yang sememangnye xkn ku layan sme skali...adoiiii cite seram keliw0n 2..pehhh x menahan aje along ni...huhuhu sori along..adikkmu ni seorg yg...tuttttttttttt....hikhikkk...layan laaa sorg2 ekk...


p/s : tuk cik nurwani 2 cpt2 la blk...jgn lupe kiriman adikmu ini....pendengar crite2 dongengmu 2..hehehehe...

No comments:

Post a Comment