Tuesday, October 13, 2009

Hari Itu Sudah Berlalu.....


ngn encek pami
famili


k wani cumel



ngn kengkawan



Alhamdullillah…..
Akhirnya..hari itu sudah berlalu..yeayyy aku da k0nv0!!!!!
Mggu lepas sabtu 3 0kt 2009..bertempat di PICC putrajaya ler aku berkumpul bersame2 famili aku, encek pami & kengkawan tuk meraikan hari k0nvo dak2 KPTM…hehe bes sgt2 aje aku rase time 2. Aku nk ucap bebyk time kasih sayang kt mama & abah, kak wani, encek pami n mcik pcik c0z dtg tgk aku k0nv0 hari 2..hehe epy cecangat sbb sume 0rg yang aku cyg de time 2…=)

Emm time kasih syg gak kt kengkawan yg dirindui sbb smpt aje posing2 hr 2..emm mmg sume antu bgamb0…kengkawan nnti2 jmpe korang lagi yeaaa…!!!!

Kat encek pami yg disygi gak…makacih bebyk sbb kena penatkn diri amik n anta mama start hr rehearsal lg smpai laa ke hr k0nv0..s0ri sbb mamam lewat sgt hr 2…emm kat ats 2 pic2 k0nv0 aku….=)

1 comment: