Tuesday, October 13, 2009

Take It Or Leave It????

Aaarrgghhhhhhh…..!!!!!!!!!!

Kisah aku ni x abis2..ntah laaa, tp kali ni dr some0ne yg aku xkenal, aku di “surprise” kan ngn satu kenyataan yang sgt2 sukar aku nk trime..nape???? aku xtau nape ade yg jeles ngn aku. emm..jeles kt aku ke???@ nk rampas kebahagiaan aku. NAPE AKU?? Aku ni glamer kot..haha.. Ntah laaa…aku xtau da nk ckp,kenyataan 2 bet0l ke x, aku xtau..dunia hari 2 cm gelap aje bagi aku. Emmm klau datangnye problem kat kite cm mane yea tuan2 n puan2…TAKE IT OR LEAVE IT????? Haaaaa….ke kite wat b0d0h aje kat problem 2…emm @ nnti kite yang diperb0d0hkan…emm cam mane 2 agak2nye??berbal0i-bal0i ke…take it or leave it…take it or leave it…take it or leave it…take it or leave it…Tanye Same Hati…maybe!!!!

No comments:

Post a Comment