Saturday, July 11, 2009

:: Alhamdullillah sume beresss.....=) ::


syukurrr.....=)
bb nia da kuar wad...dan hr ke 4 di umah after kuar wad..hehehe aku laaa org yg paling epy sbb de gak geng kt umah klau x umah ni sunyi aje...ofkos laaa sume duk hospital tggu nia di wad...
skrg ni tugas harian aku..yea laaa aku kn penganngur yg berjaye..keekeke..biase laa tlg mama mandi kn nia, watkn susu nia, kemas bju nia n yang paling dasat la ni hohohohoho...kul 4-6 pagi si nia ni da xreti2 nk tdo..pandai lakk die berjage waktu2 pagi 2...adoiiiii aku kne bangun, bangun pn bukannye ape sekadar bertanye....

aku : ma nape nia nangis....

mama : emm biase laaa nk nyusu...

aku : oooo....(tanpa segan dan silu aku terus baring atas kusi...zzzzzz hehehe)

tp 2 sume 2 hari2 yang bes tuk aku...bes sbb nia..sume pasal nia...=)


syukurrr....=)

hari yang sentiase di nanti2kn dak2 clas aku...cov 4& cov 3...hahahaha pe lagi result seyhhh..
emm semalam x di sangka2 upenye result da kuar...aku pn xtau nasib baik laaa k yang yang kol aku gtau yg result da kuar...n sesape nk tau ngn cepat leh laaa menhubungi talian hayat koordinator 2 secepat mungkin...fuhhhhhh

berpeluh gak wehhh....menanti jawaban ni..hahaha yea laaa sape yang x nk grad tahun ni wehhh...?????pasti laa xde yang jawab soklan aku ni...hukkhukkk...
emm....pape pn sume kne grad thn ni gak...klau x alamatnye tggu laaa setahun lg bru leh grad...

dan result aku....??????hohohoho...
tuk tontonan n pengetahuan sume...aku akan kabarkn ble dapat slip rasmi dr kolej nnti ekk...hehehe...
pape pn mekacih wat k yang coz pagi2 lagi da c0l aku gtau sal result ni...n mekacih gak tuk pn hasniah aku pnye koordinator merangkap aku punyer superviser 2 t0k project...hehehe..sbb layan msg aku.....muaaahhhhh


p/s : winduuuu nk jumpe kengkawan sume wehhhh.....!!!!!!

1 comment:

  1. ros...naza nak gelak part awk tny ma psl nape nia nangis.....leh plak awk jaga ek tgh mlm tuh....terjaga ke ngigau.....hahahahaha.....da lme xtgk k.ros bejage mlm....hahahaha....

    p/s: anyway tahniah pd along sbb dpt bb....cumil sgt nm tuh....

    ReplyDelete