Saturday, July 25, 2009

:: kenangan semalam ::

" ohh kenangan...
kenangan mengusik jiwa...ku terhempas...

jauh disudut mata jiwa kian terpisah.......hohohoho

hehe...ni current song on my lappy...=) tajuknye kenangan semlm bukannye layan jiwang tauuu.. tetibe de dalam list winamp aku nehh...adoiii...so jd la entry t0k cite kat blog aku malam ni..heehhe
emm...malam ni xde wat pape pn tp time d0k belek pic2 aku kat lappy nehh...tetibe kuar lakk 1 pic neh...makk oiii..tergelak besa gak laaa neng0knye bebehh..=)) emm s0 aku pn nk share gak laaa...haahaa siapakah gerangan gadis ini????urmmmm...


+
+


ohhhh...no..no..no....hehee..ni laa pic tetibe jmpe,time aku d0k belek2 leh lakk jmpe pic ni
( ni tuk en amir n cik hanes dak kolej aku yang sesibuk aje nk tgk...nehh pic t0k korang)


location: jusco maluri & dalam kete dak rawang

year : 2007



s0...mehh laa aku nk st0ry mory cket..kenangan semalam gak nehh..da same ngn lagu kt lappy aku nehh..ni time aku sem 2 klau xsilap laaa...pehhh aku bkn nk story pe ni aku nk gtau time aku gm0k hahahaa....nk tau x berat aku time nehh bape???fuhhh...berat xyah laa gtau ekk...(korang tgk pn da leh agak hahaha)

tp....xsampai di situ aje...disebabkan hal2 yang banyak menduga aku nehh...s0 aku pn mengambil....(emmm mengambil???) jalan alternatif...(bak kate en pami) t0k mgurangkn cket berat aku nehh...heheheh..dlm erti kate lain diet yea tuan2 dan puan2 sekalian...adoiiii..=p
so aku nk share laaa...tip2..( hahaaa aku pn xtau sgt tp si hanes 2 slalu aje tnye aku tips..aku nehh xla...tettttt..hehehe) tp xpe...aku bkn nk bg tip tp nk share pic nehh aje...oraitttt..de pahamm!!!!!gud2...








haaa.....ni pic aku, time ni cm ade keinsafan diri laaa kononye..hehe...emm kire oraitt laa. 2 laaa alkisahnye t0k hari ni...tp aku rase klau da d0k umah ni...kebarangkalian tuk kembali cam 1st pic aku 2 cm ade..hahaha....rosmawati...no...no...no..no.....!!!!!!!

No comments:

Post a Comment