Friday, July 17, 2009

August...

Tinggal 15 hari je lagi..aku xsaba nk tggu tarikh keramat ni..diam xdiam dh 2 tahun aku mngenali teman hdp aku "cik ros"..selama itu gak aku cukup bhgia ngan "cik ros"..Kesempatan ni aku nk ucapkan terima kasih byk2 kat "cik ros" coz wat hdp aku cukup bermakna..aku trlalu bhgia..Xtau nk lafaz cmne..

Sebelum tu aku nk wish something kat "cik ros".."Mama,congratulation mama dh hbs laja n dapat result best"..Papa tau msti mama le wat yg trbaik mase laja dulu..CONGRATULATION MAMA..papa tumpang gmbira ngan pe yg mama capai..Pa promise akan support mama"..

Aku n Miro dh plan nk selibret 2nd anniversry aku kat tmpat "cik ros"..mmg xsaba sgt nk jmpe "cik ros".."Mama,kesempatan ni gak papa nk mintak maaf byk2 klau selama kita knl pa byk sakitkan hati mama n pa harap hbngan kita akn kekal smpai akhir hayat...Aminnnnnnnnnnn"

No comments:

Post a Comment