Sunday, July 5, 2009






buDak manJa.....!!!!



emm...mggu lepas aku ke kedah lg mhantar @ erti kate lain mgepos dak manje sorang ni tuk register ke alam yg memboringkn hehe (time register aje) di uum sintok..sape lg adik aku si ina 2.. jam 10 aku n ina ngn sedihnye mnaiki bus tuk ke alor setar...huhuhu...sedih gak aku even nk p anta yea laa dak sorg ni laa geng aku yg suke layan aku time aku balik duk umah ni...die laaa teman supper aku mlm2...hehee... emm...cm biase laa klau dlm bus aku ni antu bgambar n tanpa segan silu aku pn snap laa sekeping 2 pic aku dlm bus ni ngn dak manje...biase laa 2 2 antu bgambo..=) emm aku sampai kedah ptg 2 dlm kul 5...cm biase laaa cik nurwani kecik 2 yn mjemput kiteorg ni...hehhe..jgn mare kakok... pas2 kami ber3 bgerak laa ke alor star mall tuk bli brg2 keperluan dak manje ni...biase laa 1st nk msk laja...cm mcm xde...so bli laaa pape yg patut kt sne...xcukup kt alor star mall kami ber3 lagi bergerak menuju ke tesco tp bukan atas urusan dak manje tp cik nurwani...hohohoho... abis aje bli brg2...ngn rase penat x terucap ngn kate2 kami ber3 lagi...p laa mgisi perut yg da berbunyi ni...nyummnyumm.... keesokkan hrnye seawal 6 pagi...da kne bgn seyhh cz nk anta dak manje ni tuk register...emm bgn bkn men awal tp kami ber3 sampai kt uum hampir kul 10 cz jln jam biase laaa sume nk pegi sintok kot...hahhaha... selesai sume urusan dak manje...aku cm biase laaa xdpt nk tahan air mate ni..huhuhu yea laa nk bpisah ngn dak sorg ni...sedih xyah cakap laaa..tp pape pn dak manje tggu kedatangan kami sume ujung bln nnti....=) miss dak manje..miss gaduh2...miss supper sme2...huhuhu

No comments:

Post a Comment